Medlemskap i Skandinaviska Förbundet kan du teckna från och med att du är 30 år. Är du yngre än så blir du automatiskt medlem i vår ungdomsorganisation, Nordisk Ungdom.

Vi tillämpar två former av medlemskap. Vill man stödja vårt arbete ekonomiskt, men inte har möjlighet att bidra med sin tid, väljer man att bli stödmedlem. Ett stödmedlemskap kostar 200kr/månad. Att vara stödmedlem är ett enkelt sätt att bidra till kampen för vår gemensamma framtid utan att behöva ta hela steget att bli aktiv.

Vill man bli aktiv, ansöker man om att bli aspirant, med målsättningen att bli aktivist i organisationen. Vi bokar då ett individuellt möte med dig där du träffar en representant för organisationen som närmare förklarar vad det innebär. Ett aspirantmedlemskap kostar 200kr/månad.

Adress
Gatuadress
Stad
Stat/Provins
Postnummer
Land
Kreditkort
Kortnummer
CSV

Om betalningstjänsten stoppar dig från att betala behöver du logga in på din internetbank och tillåta att kortet kan använda internettjänster. Detta beror på att tjänsten inte använder sig av mobilt bank-id än.